Dr. Nuh Gümüştekin

Dr. Nuh Gümüştekin İlk ve Ortaokulu Eleşkirt’te okudu. Liseyi Elazığ Lisesinde bitirdi. Tıp Fakültesini Çukurova Tıp Fakültesinde 1996 yıllında bitirirdi. 1 yıl Diyarbakır SSK Hastanesinde pratisyen doktor olarak çalıştı. Daha sonra Şişli Etfal üroloji kliniğinde uzmanlık eğitimine başladı, üroloji eğitiminde ürojinekolojiye ve kadın pelvik taban cerrahisine ilgi sardı ve kadın idrar kaçırma konusunda çalışmalar yaptı bundan dolayı üroloji eğitimin üstüne, kadın doğum ihtisasıda yapmayı hedefledi.

2000 yıllında Taksim eğitim ve araştırma hastanesi kadın doğum kliğinde ihtisasına başladı, kadın doğum uzmanlık eğitimindede  idrar kaşırma (inkontinans), pelvik taban ve genital estetik konularına özel olarak ilgilendi. Üroloji eğitimi üzerine jinekoloji eğitimiyle bütünleştirdi. Hem üroloji hemde jinekoloji eğitimi yapan ender hekimlerdendir, hatta Yok denilecek bir örnektir.

Kadın Doğum uzmanı olduktan sonra genital estetik ve idrar kaçırma sorunlarına yönelik, yurt içi ve yurt dışında çok sayıda kurs ve kongreye katılarak  bilgilerini pekiştirdi. İlk uzmanlık görev yeri mecburi hizmeti ağrı Devlet Hastanesinde çalıştı. Mecburi hizmeten sonra ağrı jin-memorial center ve ağrı ortadoğu hastanelerini kurdu ve işletti, bir anlamda doğu İlk özel hastane ve kliniği açtı. Kurduğu hastanede bölgenin ilk İnfertilite (kısırlık) ve idrar kaçırma tedavi merkezini açtı.

Ağrı’dan sonra kısa süreliğine Sivas ve Bolu’da özel hastanelerde kadın doğum departman koordinatörlüğü yaptıktan sonra 2000 yıllından itibaren İstanbul’da özel sektörde çalışmaya başladı, aynı zamanda ürojinekoloji ve genital estetik konusunda çalışmalarını derinleştirdi. 2 özel hastanenin jinekoloji departmanlarını çalıştırıp, kliniklerin koordinatörlüğünü yaptı bu çalışması halen devam etmektedir. Şimdiye kadar 7500 yakın inkontinas, pelvik cerrahi ve genital estetik operasyon gerçekleştirdi. Hem üroloji hemde jinekoloji eğitimi alan Dr. Nuh Gümüştekin özelikle genital bölge anatomisine hakimiyetinden dolayı, operasyonlarıda hem ürolojik hemde jinekolojik bakış açısını bütünleştirerek operasyon sonrası komplikasyonları (mesane yaralaması , idrar yolu yaralanmaları,rektum yaralanması vs) minimalize etti.

Nuh Gümüştekin şimdiye kadar özellikle idrar kaçırma problemini, genital organ problemi ve kısırlık (İnfertilite) konularında, sivil toplum örgütlerinin Türkiye’nin değişik illerinde düzenledikleri 250 ye yakın halk seminerine katılıp halkı bu konuda aydınlatmıştır. Son 5 yıldır genital estetiğe daha fazla zaman ayıran Op. Dr. Nuh Gümüştekin; genital estetik konusunda hem deneyimli jinekologlarla hemde plastik cerrahlarla çalıştı ,tecrübelerini pekiştirdi.

Dr. Nuh Gümüştekin genital estetik konusuna sadece kozmetik bakış açısıyla bakmamakta, jinekolojik ve ürolojik bakış açısıylada hem foksiyonel hemde işlevsel olarak ; estetik operasyonun hastanın hayat kalitesine  ve cinsel yaşamına katacağı pozitif değişiklikleri ön planda tutmaktadır.

Akademik

Jin.Op.Dr. Nuh GÜMÜŞTEKİN
Genital ve Medikal Estetik

Dr. Nuh GÜMÜŞTEKİN yaklaşık 8 -9 yıldır vajinusmus konusunda güçlü bir ekiple çalışmaktadır.hafta sonları Almanya ve Hollanda’da yurtdışı bir ekiple çalışmakta ve yurtdışı hastalarını çoğunlukla Almanya ve Hollanda’da tedavi ermektedir, Dr Nuh Gümüştekin cinsel terapi eğitimlerini hem yurtiçi hem yurtdışı kurslarında ayrıca yurtdışı hocalarından özel eğitimlerle tamamladı; ekibimizin temel çalışma prensibi ; hastayı çok yormadan ve çok maddi külfete koymadan hızlı ve kalıcı bir tedavi planı ile 2-3 gün içinde tedaviyi sonuçlandırıp, hastayı evine huzurlu mutlu göndermektir.

WorkShop Egitimlerim,

• 12. Cinsel Sağlık Kongresi
  • Cinsel Terapi Ve Cinsel Tedaviler Eğitimi (CTE) 02-03 Kasım Ankara
  • 4. Ulusal Cinsel Sağlık kongresi 18 nisan 2019 Ankara
  • 27. Cinsel Terapi egitimi 20 Haziran 2015 Istanbul
  • Kadinlarda Cinsel Isteksizlik ve Orgazm Sorunları Workshop 2016 Istanbul
  • 10 Adımda Vajinismus Tedavisi Workshop Mayıs 2017 istanbul
  • Jinekologlar icin Vajinusmus ve Disparoni ( Ağrılı Cinsel Iliski) workshop 2018 istanbul
  • Atipik Cinsel Davranışlara Sistemik Yaklaşım Workshop 2016 Ankara
  • Ocak / 22 – 24 Şubat / 22 – 24 Mart 2019  Cinsel Terapi Eğitimi’ne CETAD
  • Antalya: CETAD Cinsellik ve Cinsel İşlev Bozuklukları Temel Eğitim 1. Kısım 19-21 Ekim 2018
  • Cinsellik ve Cinsel İşlev Bozuklukları Temel Eğitim 2. Kısım 4-6 Mayıs 2018
  • Cetad; Cinsellik ve Cinsel İşlev Bozuklukları Temel Eğitimi 2. Kısım Ders Programı İstanbul

ÜYE OLUNAN DERNEKLER

• Cinsel Sağlık Enstitüsü Derneği (CİSED)
  • TJOD Türk Jinekoloji ve Obstetrik Derneği
  • Türk Jinekolojik Onkoloji Derneği
  • Üreme Sağlığı ve İnfertilite Derneği – TSRM
  • Avrupa Jinekoloji ve Obstetrik Derneği

EĞİTİM (KONGRE VE SEMİNERLER)

• 25. Avrupa Jinekoloji ve Obstetrik Kongresi & 15. Ulusal Jinekoloji ve Obstetrik Kongresi
  • Dental ve Estetik Akademi 11. Estetik Günleri 7. Yüz Estetiğine Giriş Kursu Dermal Dolgu Eğitimi (05-08 Nisan 2018)
    istanbul
  • 20. Estetik Günleri Medikal Estetikte Nano Yağ Transferi 1. Kozmetik Yağ Enjeksiyon Kursu
    ( 26 mayıs 2019)
  • The Academy of Dental and Medical Aesthetic Nano Oil Transfer in Medical Aesthetics , 1st Cosmetic Oil İnjection
    ( 26 mayıs 2019)
  • Aptos Thread Lifting Methods Certificate.
  • 6. New Generation Cobweb and Facial Suspension Methods.
    ( 03 04 august 2019)
  • 6.Yeni Nesil Örümcek Ağı ve Yüz Askilama Yöntemleri Kursu
  • Denttoloji Estetik Akademi 11.Estetik Günleri P.R.P (organic) ve Mezoterapi (in organic ) eğitimi
    (05- 08 nisan 2018)