JineClinic İstanbul Vakumlu Kürtaj Kliniği

Kürtaj cerrahi bir işlem olduğu için kadın doğum uzmanları tarafından yapılması gerekir. Üreme çağında olan her kadın için istenmeyen gebeliğin sonlandırılması hem psikolojik hem de duygusal olarak zor bir süreci içerir. Eğer kadın kürtaj olmaya karar verdiyse yani gebeliği sonlandırmak istiyorsa profesyonel olarak çalışan ve cerrahi koşullarda steril bir şekilde kürtaj işlemini gerçekleştiren kadın doğum uzmanı ile tüm süreci planlamanız gerekir. Kürtaj ne demek? sorusunun ise net bir cevabı planlı olmayan gebeliğin kasıtlı olarak sonlandırılması şeklindedir. Kürtaj yaptırmaya karar vermeden önce işlemin nasıl gerçekleştirildiğini ve gebeliğin kaçıncı haftasına kadar kürtaj olabileceğinizi geniş çapta araştırmalısınız. Elbette bu işlemin maliyeti de bazı durumlarda problem oluşturabilir. Üreme çağında pek çok kadın için gebelik testinin pozitif çıkması sevindiricidir ama dünyada inanç sistemi değerlendirildiğinde kadınlar yaşadıkları hamilelik durumunu ailelerinden, yakın çevrelerinden alacakları tepki nedeniyle sonlandırmak isteyebilir. Türkiye’de ise rahim içerisinde gerçekleşen gebeliğin tahliye edilmesi hamileliğin 10. haftasına kadar yapılabilir. Ancak bunun için bir takım şartlar söz konusudur. eğer gebe olan kadın 18 yaşından büyük ise evli olup olmama durumuna göre kürtaj izni değişiklik gösterir. 18 yaşından büyük evli kadınlar eşinin rızası ile kürtaj olabilir. Evli olmayan kadınlar ise kendi isteklerine göre gebeliklerini sonlandırabilirler.

Alanında Uzman Doktor

JineClinic'te Kürtaj (Gebelik Kontrolü) ve Kızlık Zarı Dikiminde Uzman Doktorlar ile Tanışın.

Hastalarımızı Önemsiyoruz

Hastalarımızın her an yanındayız 7 Gün 24 Saat iletişime Geçebilirsiniz.

Hasta Gizliliği

Hastalarımızın Gizlilik İsteğini Önemsiyoruz. Bilgileriniz üçüncü kişiler ile paylaşılmaz.

Kürtaj Danışmanı

İstanbul'da uygun kürtaj fiyatlarımız ile siz değerli hastalarımızın hizmetinizdeyiz.

T.C. Sağlık Bakanlığı tarafından belirlenen kuralllar neticesinde web sitesinde fiyat belirtilmesi yasaklanmıştır. Bu sebeple fiyat bilgisi almak için lütfen iletişim numaralarımızdan bizlere ulaşın.

Kliniğimize geldiğiniz zaman yardımcı asistanımız sizlere yardımcı olmaktadır.

Kürtaj işlemini Kadın Hastalıkları Uzmanı Doktorumuz Yapmaktadır.

Kliniğimizde yapılan işlemlerde tek kullanımlık hijyenik malzemeler kullanılır.

Kliniğimizde kürtaj öncesi doktorumuz tarafından değerlendirme yapılır.

Kürtaj öncesi ultrason ile gebelik tespiti yapıldıktan sonra işleme alınırsınız.

Kürtaj Bilgilendirme Hattımızı Arayın!

Aşağıdaki buton ile bizlere hemen ulaşabilir, merak ettiklerinizi sorabilirsiniz.
5/5

Normal şartlarda, 5 ile 7 hafta arasındaki gebelikler için uygulanan kürtaj, 10 dakika sürmektedir. 10 haftaya kadar olan gebeliklerde ise bu süre 15 dakikaya kadar uzayabilir. 10 haftanın üzerinde olan ve zorunlu olarak sonlandırılması gereken gebelikler için uygulanan kürtaj işlemi ise hastanın durumuna bağlı olarak yarım saat sürebilir.

Kürtaj işleminden sonraki ilk üç gün hafif şiddetli ve sürekli ağrı görülmesi normaldir. Bu ağrılar, ağrı kesiciler ile kontrol altına alınır. Ancak 3 günden sonra görülen ağrılar için mutlaka doktora gidilmesi gerekir.

Kürtaj yapıldıktan sonraki ilk 3-4 gün kanama olması normaldir. Bu kanama koyu renkli ve parçalı olabilir. İlk günden sonraki kanamaların şiddeti azalmalıdır. Şiddeti aynı kalan ya da artan kanama olduğunda hemen doktora gidilmelidir.

Kürtajdan sonra hastalar, aynı gün içinde evlerine ve günlük yaşamlarına dönebilir. Hastaların tam olarak iyileşmesi ise 1-3 gün arasındadır.

Kürtaj için belirli bir sayı sınırı yoktur ancak, doktorlar tarafından çok sayıda kürtaj yapılması önerilmez.

Kürtaj yapıldıktan sonra her şeyin yolunda gittiğinin anlaşılması ve rahmin kontrol edilmesi için doktor kontrolüne gitmek şarttır. İlk kontrolünüz bir hafta sonra yapılacaktır. Kontrol sırasında kürtaj olan hastaların dikkat etmesi gereken konular, doktorlar tarafından açıklanacaktır. Bu nedenle hastaların, rutin kontrollerini mutlaka aksatmaması gerekir.